poniedziałek, 8 maja 2017

new begining

Od około 3 miesięcy na blogu nie pojawił się żaden post. Ogrom nauki przed egzaminami gimnazjalnymi, brak motywacji, stres i niepokój związany z wyborem szkoły średniej namnożyły się do ogromnych rozmiarów, które zaczęły mnie przerastać. W żaden sposób nie chce usprawiedliwiać swojego zachowania, bo było niesumienne i nieodpowiedzialne. W moim życiu kilka rzeczy uległo zmianie, największa z nich daje mi szczęście oraz zaczęła napawać mnie motywacją i siłą do działania. Nie oczekuje łatwego powrotu, rozumiem, że raz nadużyte zaufanie ciężko odbudować.

Minęło już kilkanaście dni od egzaminów, które przysparzały mi najwięcej zmartwień. Pomimo wcześniejszych obaw, po wstępnym sprawdzeniu wyników jestem zadowolona z tego jak mi poszło. Mam nadzieję, że niebawem pogoda ulegnie zmianie i temperatury będą tak wysokie, jak wszyscy tego oczekujemy. W mojej głowie rodzą się pomysły na posty, które mam nadzieję uda mi się zrealizować, jestem pełna optymizmu, gotowa do działania i chce moim entuzjazmem podzielić się z wami, mam nadzieję, że wybaczycie mi tę nieobecność:)
Udostępnij ten wpis

5 komentarzy :

  1. Ważne że egzaminy za tobą i trzymam kciuki żeby jak najlepiej poszły. Co do pogody to w sobotę i niedzielę był u nas burzowy armagedon i teraz może być tylko lepiej czego i tobie życzę. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno uda Ci się wrócić, jeśli będziesz tego chciała. Życzę wielu pomysłów na posty i kreatywności! Pozdrawiam ciepło :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejne wpisy! Wracaj prędko <3 nouw.com/just_wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy czasami potrzebuje przerwy, a w życiu są rzeczy ważne i ważniejsze, więc dobrze, że poświeciłaś ten czas na naukę. :)



    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy wiosenny post z kamizelką - daj znać co myślisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za dobre wyniki egzaminów. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.