niedziela, 1 stycznia 2017

hello

Choć rok 2017 oficjalnie rozpoczął się kilkanaście godzin temu to sylwestrowa zabawa dopiero teraz pozwoliła mi tak naprawdę to sobie uświadomić. Każdego roku dziwię się jak wiele rzeczy udało, a jak równie wiele nie udało mi się zrobić w minionym roku. Rok 2017 jest bez wątpienia rokiem, który wydawał mi się wyjątkowo odległą datą, gdyż wciąż żyje w przeświadczeniu że 2012 był około dwa lata temu.

Mam na imię Julia i kolejny raz próbuje podejść do sumiennego i stałego pisania bloga, choć w ubiegłym roku byłam już na dobrej drodze aby osiągnąć postawiony sobie cel to w pewnym momencie po prostu zwątpiłam i posypało się wszystko co budowałam przez kilka miesięcy. Pomimo tego, że ciężko było mi przyjąć do wiadomości, że poniosłam swego rodzaju klęskę to postanowiłam dać sobie jeszcze jedną szansę. W marcu kończę 16 lat, bez wątpienia rok 2017 jest dla mnie wyjątkowo ważny- egzaminy, koniec gimnazjum i wybór szkoły średniej. Interesuje się wieloma rzeczami, godzinami mogłabym słuchać muzyki, zarówno jak i tej radiowej, która podbija aktualne listy przebojów jak i moich własnych perełek do których należą głównie stare polskie utwory. Uwielbiam czytać książki, choć ta pasja pojawiła się u mnie dopiero niedawno i przerodziła się z kompletnej nienawiści do czytania w ogromne zamiłowanie. Swoją przyszłość wiążę z psychologią, która od wielu lat bardzo mnie interesuje. Nie przedłużając, chciałabym bardzo serdecznie powitać was na moim blogu i powiedzieć, że pokładam ogromne nadzieje, że zostaniecie tutaj na dłużej.
Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.